We zijn er.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu We zijn er.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu

We zijn er..

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Marisca

21 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Yes, we zijn in de USA!
De reis ging erg goed. Vliegen met KLM is dan ook echt super. Je hebt keuze uit allerlei films/tv series/muziek. Tussendoor kreeg je ook gereregeld eten/drinken/ijsje.
Alle cliches van Amerka bleken na de 1e dag al niet te kloppen.
1) vele problemen met inchecken etc - klopt niet... het inchecken ging prima en naar mijn medicatie / medisch paspoort is niet eens gekeken.
2) alles is groot in Amerika - klopt dus ook niet. de 1e avond gingen we bij de mac eten en kregen de kids een happy meal. Er zat echt een mini bakje frietjes bij waar er zo'n tien inzaten. Finn meteen: is dat alles???? haha, het is dus niet altijd veel en groot.

Vanmorgen de huurauto opgehaald. Na het inchecken kreeg je een briefje en konden we uit rij 4 waren alle USV stonden kiezen. Pak er maar 1, overal zitten de sleutels in. Dat laten 3 mannen zich dus geen twee keer zeggen. (net kleine kinderen in een snoepjeswinkel). Uiteindelijk is het een mooie Hyundai santa fe geworden.
We zijn er meteen mee naar hollywood gereden. Daar een tour geboekt langs alle high lights en over de walk of fame gelopen.

Wij zijn inmiddels in Anaheim. Morgen gaan we naar Disney! De boys hebben er al zin in..

• 22 Juli 2014 - 08:20

Fam. Van Dijk:

Ziet er leuk uit. Mooie foto van de kids bij Robert en Sandra op de Walk of Fame.
    Veel plezier in Disney land. Groeten.

• 22 Juli 2014 - 15:07

Bram En Wil:

Leuke plaatjes hoor! Nu op naar de volgende belevenis.
    Xxx

• 23 Juli 2014 - 08:48

Ramona:

Klinkt goed allemaal en leuke foto's!!!
    Hoe was Disney gister??
    X ramoon Dikkie Donavon en Collin