Disney - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu Disney - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu

Disney

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Marisca

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Maandag waren we dus in Anaheim. Op zo'n 20 minuten lopen vanaf de 2 disneyparken. Even getwijfeld voor welk park we zouden gaan maar we hebben gekozen voor Disney adventure. Dit park is zo'n 10 jaar oud en waar je vooral de nieuwe figuren van disney tegenkomt.
Het dorp rondom cars vonden de jongens natuurlijk helemaal te gek.
Het was echt een top dag! We hebben in een simulator gezeten waarbij het lijkt alsof je een vogel bent en door heel californië vliegt. Liam's favoriete attractie die we dus 2 x hebben gedaan. Finn vond het racen in cars auto's super gaaf (te vergelijken met joris en de draak uit de efteling). Zonder de jongens heeft ALdo nog een gave achtbaan gedaan en ik ben in de lift in the house of terror geweest. Echt super cool! Vergelijkbaar met de attractie uit Eurodisney (had alleen dikkies been nu niet om in te knijpen :).
We waren van 9 tot 9 in het park en de kids waren echt helemaal op.
De dag er na zijn we verder gereden en nu zijn we bij Lake Havasu. Het ligt in de woestijn en het is hier echt bloedheet. Zo'n 48 graden. We blijven hier 2 nachten dus hebben echt even tijd om te chillen. In de ochtend zwemmen. In de middag in de airco boodschappen doen in een enorme supermarkt en de avond weer naar buiten. Er ligt hier een brug uit Engeland dus daar gaan we vanavond nog even kijken. (maar niet midden op de dag - dat is niet te doen).
Morgen richting de grand canyon!

• 23 Juli 2014 - 21:46

Ramona:

Zooooooo dat klinkt helemaal niet verkeerd!!! Super leuk zeg dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Had wel gedacht hoor dat Disney gaaf zou zijn...staat ook nog op ons lijstje

• 23 Juli 2014 - 22:12

Kees En Ria:

Super leuk jullie reisverslag.
    48 gr in de woestijn,
    dat wordt veel smeren en drinken.
    groetjes

• 23 Juli 2014 - 22:40

Joke En Pepe Peralta:

Wat een geweldige leuke ervaring voor jullie.Fijn dat de kinderen het zo goed volhouden.Fantastisch!!!
    xxx Joke en Pepe( Kijken uit naar het Grand .Canyon verslag!)

• 24 Juli 2014 - 16:45

Wil En Bram:

Hartstikke leuk jullie volgen. Zou nog leuker zijn als er een foto het verslag kan.
    Dikke knuffel

• 26 Juli 2014 - 10:04

Bianca:

Vakantiegangers!!
    Klinkt goed zeg :-)))
    Wat fijn dat het zo goed gaat.
    Lekker genieten met elkaar!
    Ik voel een USA avondje opkomen na de vakantie... met cola en chips en... foto's!! ;-)
    Fijne vakantie!
    Liefs, Bianca