Grand canyon /las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu Grand canyon /las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu

Grand canyon /las vegas

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Marisca

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

daar zijn we weer...
Donderdag zijn we dus uit het hete Lake Havasu vertrokken richting het 20 graden koelere gebied Grand Canyon. Na een paar uur rijden waren we bij het hotel en de jongens vroegen al: waar zijn de rotsen? Op zo, n 10 minuten rijden vanaf het hotel reden we het national park in, nog even lopen en toen....was het daar dus opeens. Een enorme vlakte met oneindig veel mooie rotsen/bergen. We hebben daar die middag rondgekeken en in de middag, , ook nog gezwommen.
Vrijdag hebben we een film gezien over het ontstaan van de grand canyon. Daarna hebben we nog even gedacht om een helikoptertour te boeken maar dat is voor 4 personen wel erg duur dus we hebben gekozen voor een jeep-tour bij zonsondergang. Je kan je wel voorstellen dat het erg indrukwekkend was.
Vanmorgen hebben we eerst weer in het hotel ontbeten (ja, een gratis ontbijt slaan wij natuurlijk niet over). De jongens hebben iets ontdekt wat ze voor thuis ook willen hebben. Een pannenkoekenmachine. Een druk op de knop, 1 minuut wachten en jawel... 2 pannenkoeken. :) Zo komen ze de ochtend wel door.
Vandaag zijn we aangekomen in het weer warme Las Vegas. In eerste instantie dacht ik even waar zijn we aan begonnen (heet, enorm druk/fille in de parkeergarage) maar inmiddels moeten we gewoon lachen om de hectiek hier. Ons hotel is aan de voorzijde een circustent. We zitten op de 31e verdieping. Het heeft een pretpark met achtbanen / een speelhal / veel gokkasten, restaurants, winkels. We hebben de boys drie keer toegesproken altijd bij ons in de buurt te blijven. Vanavond hebben we al een heel stuk langs te strip gelopen en we kijken onze ogen uit naar alle limousines en lampjes. We hebben hotel Venetie met water voor de deur waar je een gondelvaart kan maken al gezien. Ook hotel Treasure Island waar een boot voor de deur ligt. Kortom weer een hele andere ervaring dan gisteren. De jongens liggen nu lekker te slapen. Morgen Vegas nog maar verder verkennen.
Groetjes van ons 4 xxxx

• 27 Juli 2014 - 08:15

Fam. Van Dijk:

Zo, dat klinkt leuk allemaal.
    Wat een ervaring. Maak maar veel foto's dan kunnen wij thuis ook nog mee genieten.
    Veel plezier nog.
    Groetjes Robert, Niels, Pepijn en Sandra

• 27 Juli 2014 - 09:46

Kees Ria:

Leuk de foto`s Liam stoer in de jeep.
    Ende mooie zonsondergang in de Grand canyon schitterend.
    Groetjes Kees Ria

• 27 Juli 2014 - 13:54

Ramona Dikkie Donavon Collin:

hoi hoi! zo dat klinkt allemaal niet verkeerd zeg!
    gaaf zo'n jeeptour… foto van de zonsondergang ziet er cool uit!!!
    nu weer lekker verder genieten in Vegas!!! veel plezier!!

• 27 Juli 2014 - 14:45

BraWi:

Prachtig die foto's. De boys genieten zichtbaar. Maar opa's pannenkoeken blijven toch het lekkerste toch???
    Dikke knuffel. Zijn alweer benieuwd naar volgende bericht.