Las Vegas / death valley - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu Las Vegas / death valley - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marisca Kuil - WaarBenJij.nu

Las Vegas / death valley

Door: Marisca

Blijf op de hoogte en volg Marisca

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Las Vegas was echt boven verwachting. Wat hebben we onze ogen uitgekeken! Zondag hebben we de bus genomen tot het eind van de strip. Vanuit daar zijn we terug gaan lopen langs de vele hotels. Waaronder Luxor. Geheel met piramide en sfinx voor de deur. Daarna langs een hotel met een achtbaan eromheen. Nog langs hotel Paris (met eifeltoren), de watershow van bellagio en nog velen.
We zijn ook nog in een m&m winkel geweest. Vier verdiepingen met M&M's in alle kleuren en maten. Super leuk!
savonds op advies van Ricardo bij het hardrock cafe gegeten.

De dag erna zijn we vertrokken richting Death Valley. Onderweg sprak ik een bejaarde vrouw: gaan jullie naar Death Valley..?? Nee, niet doen, het is daar nu veel te heet. Ja eh we hebben geboekt dus gaan toch echt. Wij bepakt met veel flessen water onderweg. Na drie uur rijden zaten we in de middle of nowhere en gaf de naviatie aan: u heeft uw bestemming bereikt ... Oeps, lichte paniek. Iets klopt er niet. Geen hotel in de buurt. Niemand om iets te vragen alleen maar zand en cactussen. Even diep adem gehaald nog eens goed naar de navigatie gekeken en wat bleek ik had toch iets niet goed ingevoerd. Pff... na een kwartier zagen we toch ons hotel. :).
Het was er zo'n 48 graden dus hadden besloten om eerst te gaan avondeten en daarna te gaan zwemmen. De boys lagen net een kwartier in het zwembad toen we een zandstorm zagen aankomen. We dachten nog dat valt wel mee. Tot dat 5 minuten later het wel erg dichtbij kwam. Ik dus gillen: jongen eruit en rennen.......!!!! Gelukkig, met hier en daar wat zand in onze oren waren we nog op tijd in onze kamer. Daar zijn we dus verder die avond maar gebleven.
De volgende ochtend was de storm gelukkig voorbij en konden we nog wat foto's maken voordat we weer vertrokken naar Mammoth Lakes. Echt raar, je vertrekt met 48 graden. Zo'n drie uur later zit je in een ski-oort waar het zo'n 22 graden is.
We hebben een super appartement en blijven hier 2 nachten. Morgen doen we lekker rustig aan. (waarschijnlijk met de kabelbaan omhoog / zwemmen). De dag erna zullen we vertrekken naar lake tahoe.
Leuk hoor om jullie reacties te lezen!

• 30 Juli 2014 - 07:15

Ramona:

Zit hier net op de vroege morgen Collin de fles te geven...en zie jullie mailtje binnenkomen. Klinkt weer goed allemaal ...jullie vermaken je prima! Mooie ervaring hoor zo met de Kids.
    Beetje jammer van de zandstorm.....maar werk weer iets meegemaakt haha
    Geniet verder van jullie trip!! We lezen t wel weer!
    Gr. Uit Lopik!

• 30 Juli 2014 - 21:30

Kees Ria:

Jullie reisverslag gelezen ziet er weer super uit ,
    wat jullie allemaal aal hebben gezien.
    En een zandstorm maak je ook niet zo vaak mee.
    Lekker weer verder genieten.
    Gr uit Cabauw

• 01 Augustus 2014 - 09:29

Ramona Dikkie Donavon Collin:

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Maris!!! maak er wat moois van daar in Amerika!!!

• 01 Augustus 2014 - 12:30

Bram En Wil:

Mariska van harte gefeliciteerd met je 40e haha!!!!
    Nog heel veel plezier in de States. Dikke knuffel voor allemaal.